سرزمین رزها

  • ۰
  • ۰

طرز تهیه شکلات گلاسه

گلاسه چیست ، تفاوت گلاسه و میلک شیک ، شکلات گلاسه ، طرز تهیه شکلات گلاسه ، glace chocolate

شکلات گلاسه نوشیدنی خوشمزه ای است که طرفداران شکلات از خوردنش حسابی لذت می برند. خیلی ها گلاسه و میلک شیک را با هم اشتباه می گیرند باید بگوییم در گلاسه بستنی را در ته لیوان می ریزند و خامه روی گلاسه ریخته می شود ولی در میلک شیک همه مواد با هم میکس می شوند و یک جا در لیوان ریخته می شود. گلاسه انواع مختلفی دارد : شکلات گلاسه ، گلاسه توت فرنگی ، گلاسه انار ، گلاسه موز و ... ! با سایت رز سرخ در قسمت انواع نوشیدنی با ما همراه باشید تا طرز تهیه شکلات گلاسه را برایتان آموزش دهیم. این مقدار مواد برای تهیه گلاسه شکلات برای 1 نفر است.

مواد لازم برای تهیه شکلات گلاسه
شیر کاکائو پر چرب نصف لیوان  
خامه 2 قاشق غذا خوری  
بستنی شکلاتی نصف لیوان
سس شکلات یا شکلات آب شده به میزان لازم
پودر کاکائو
برای تزئین یه میزان لازم

طرز تهیه شکلات گلاسه

برای تهیه شکلات گلاسه ابتدا باید یک لیوان بلند را انتخاب کنید و دیواره های لیوان را با سس شکلات یا شکلات آب شده تزیین کنید . به این صورت که سس شکلات را داخل لیوان بریزید و لیوان را بچرخانید تا دیواره های داخلی لیوان به شکلات آغشته شود. بستنی شکلاتی را داخل لیوان قرار دهید و شیر کاکائو را روی بستنی بریزید سپس خامه (ترجیحا فرم گرفته) را گلاسه بریزید.می توانید از مقداری پودر کاکائو برای تزیین روی خامه استفاده کنید.

برای تهیه شیر کاکائو شیر را روی حرارت قرار دهید تا گرم شود سپس پودر کاکائو را به آن اضافه کنید و مخلوط کنید. بعد در یخچال بگذارید تا حسابی خنک شود.

تفاوت بین شکلات گلاسه و کافه گلاسه :
اگر در شکلات گلاسه به جای پودر کاکائویی که در شیر هست از مخلوط قهوه در شیر استفاده کنید کافه گلاسه خواهید داشت.
 
  • ۹۷/۰۶/۱۲
  • mahdieh soufi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی