سرزمین رزها

  • ۰
  • ۰

طرز تهیه لواشک آلبالو

لواشک ، لواشک آلبالو ، طرز تهیه لواشک آلبالو

با سایت رز سرخ همراه باشید تا طرز تهیه لواشک آلبالو را برایتان آموزش دهیم. در فصل تابستان که فصل چیدن آلبالو است درست کردن مربا و لواشک آلبالو بسیار کار لذت بخشی است . وقتی که لواشک را در خانه تهیه می کنید دیگر از سالم بودنش مطمئن هستید و با خیال راحت می توانید به کودکانتان لواشک بدهید.

مواد لازم برای تهیه لواشک آلبالو
آلبالو 1 کیلو گرم
نمک به میزان لازم

طرز تهیه لواشک آلبالو

برای تهیه لواشک آلبالو ابتدا آن ها را تمیز بشورید و در قابلمه ای بریزید و رویشان مقداری نمک بپاشید . بعد از گذشت 1 ساعت قابلمه را روی حرارت قرار دهید و مقدار کمی آب روی آلبالو ها بریزید تا پخته شوند. وقتی که آلبالو ها پختند و نرم شدند آن ها را داخل یک آبکش بریزید و شروع به صاف کردن آلبالو کنید تا هسته های آلبالو جدا شود.وقتی آلبالو را از روی حرارت بر میدارید نباید داخل قابلمه زیاد آب باشد.

یک سینی مناسب را انتخاب کنید و لواشک را داخل سینی پهن کنید. می توانید لواشک را روی پلاستیک هم پهن کنید. سینی لواشک را به مدت 2 روز مقابل نور آفتاب قرار دهید تا خشک شود. اگر حیاط یا بالکن ندارید می توانید لواشک را جلوی باد پنکه خشک کنید ولی این روش کمی طولانی تر است. در فصل زمستان هم می توانید لواشک را روی بخاری یا شوفاژ خشک کنید.

  • ۹۷/۰۳/۳۱
  • mahdieh soufi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی