سرزمین رزها

  • ۰
  • ۰

طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی

گلاسه توت فرنگی ، میلک شیک توت فرنگی ، طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی

با سایت رز سرخ همراه باشید تا طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی را آموزش دهیم. میلک شیک در واقع یک نوشیدنی خنک است که مواد اصلی تشکیل دهنده اش شیر و بستنی و یک طعم دهنده دیگر است که در اینجا طعم دهنده توت فرنگی است. به طور مثال در میلک شیک شکلاتی طعم دهنده شکلات است. فرق میلک شیک با گلاسه توت فرنگی در این است که در گلاسه شیر و بستنی جدا از هم در لیوان سرو ریخته می شوند ولی در میلک شیک شیر و بستنی در مخلوط کن با هم ترکیب می شوند.

مواد لازم برای تهیه میلک شیک توت فرنگی
توت فرنگی 300 گرم
شیر پرچرب نصف لیوان
بستنی 5 اسکوپ

طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی

مراحل تهیه میلک شیک توت فرنگی به این صورت است که ابتدا باید توت فرنگی ها را تمیز بشورید و سر سبز آن ها را جدا کنید. سپس توت فرنگی و شیر و بستنی را با هم داخل مخلوط کن بریزید و برای 5 دقیقه خوب با هم مخلوط کنید. میلک شیک آماده است برای سرو باید آن را در لیوان های بلند بریزید. برای تزیین می توانید چند توت فرنگی را را برش دهید و به دیواره های لیوان بچسبانید.

اگر میلک شیک تان رنگ قرمز پیدا نکرده بود می توانید از چند قطره رنگ خوراکی یا مقداری شربت آلبالو برای بهتر شدن رنگ استفاده کنید.

  • ۹۷/۰۳/۳۰
  • mahdieh soufi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی