سرزمین رزها

  • ۰
  • ۰

طرز تهیه کیک سیب دارچینی فوق العاده خوشمزه با دستور پخت آسان

در این مطلب از سایت رز سرخ برای شما عزیزان طرز تهیه کیک سیب دارچینی را آموزش می دهیم. 

کیک سیب ، طرز تهیه کیک سیب ، روش پخت کیک سیب ، طرز تهیه کیک سیب دارچینی ، کیک سیب دارچینی ، apple cake

رز سرخ

با سایت رز سرخ همراه باشید تا طرز تهیه کیک سیب دارچینی را به شما همراهان عزیز آموزش دهیم.کیک سیب از خوشمزه ترین انواع کیک می باشد و بسیار مناسب برای عصرانه یا حتی تولد می باشد.دستورهای مختلفی در مورد تهیه کیک سیب وجود دارد ولی اگر برای اولین بار است که می خواهید این کیک را تهیه کنید ، ما یک دستور پخت آسان و بسیار کامل را برای شما تهیه کرده ایم.این کیک مانند کیک زبرا بسیار مقوی و خوش خوراک هست و می توانید از آن در اداره یا حتی برای تغذیه کودکان دلبندتان استفاده کنید.کیک سیب از خوش عطر ترین و خوش خوراک ترین انواع کیک میوه ای می باشد پس در تهیه آن لحظه ای شک نکنید.

مواد لازم برای تهیه کیک سیب
تخم مرغ  3 عدد
سیب 3 عدد
آرد سفید 1 و نیم لیوان
شکر 1 لیوان
کره 200 گرم
دارچین 1 قاشق چایخوری
بیکینگ پودر 1 قاشق غذاخوری
وانیل نصف قاشق چایخوری

رز سرخ

طرز تهیه کیک سیب دارچینی

برای تهیه کیک سیب ابتدا باید سیب های شسته شده را پوست کنده و آنها را به قسمت های کوچک تقسیم کنیم.توجه کنید که سیب های خرد شده نباید خیلی نازک یا خیلی درشت خرد شوند.دانه های داخل سیب را در بیاورید.مدت 30 دقیقه قبل از اینکه شروع به انجام تهیه مواد کیک کنید کره را به همراه تخم مرغ از یخچال بیرون بیاورید تا کره نرم شده و تخم مرغ نیز به دمای محیط برسد. کره نرم شده را درون یک ظرف مناسب بریزید و شکر را نیز به آن اضافه کنید و آنها را با هم مخلوط کنید تا یک مخلوط کرم رنگ بدست آید. اکنون زمان اضافه کردن تخم مرغ می باشد ، آنها را اضافه کنید و حسابی مخلوط کنید تا تخم مرغ ها کفدار شوند.

در ظرفی دیگر آرد را ریخته و وانیل و بیکینگ پودر را به آن اضافه کنید و آنها را برای 3 بار الک کنید تا کاملا یکدست شوند و سپس کم کم آن را به بقیه مواد اضافه کنید.به وسیله همزن دستی مخلوط را آرام آرام هم بزنید تا آرد شما گلوله گلوله نشود.به سلیقه خود یک قالب انتخاب کنید و کف آن را چرب کرده یا به وسیله کاغذ روغنی بپوشانید و مقداری از مایه کیک سیب را درون آن بریزید.اکنون نیمی از سیب های را که خرد کردید را به صورت مرتب روی خمیر کیک بچینید.

توجه داشته باشید که سیب ها را نزدیک به هم و بدون فاصله روی مایه کیک بچینید تا در خمیر فرو نروند.حالا 1 قاشق از مخلوط پودر شکر و دارچین روی سیب ها و مایه کیک بپاشید.حال باقی مانده مایه کیک را درون قالب بریزید و سیب ها را به همان شکل قبل روی مایه بچینید و کمی شکر و پورد دارچین نیز روی آن بپاشید.فر را از قبل با دمای 350 درجه فارنهایت یا 180 درجه سانتی گراد روشن کنید تا گرم شود.بعد از گرم شدن فر ، قالب کیک را درون آن بگذارید و اجازه دهید تا برای مدت 45 دقیقه داخل فر بماند تا کیک پخته و سیب های روی آن طلایی شوند.برای اینکه مطمئن شوید که کیک سیب شما کاملا پخته شده می توانید یک خلال دندان را داخل کیک فرو کنید ، اگر چیزی به آن نچسبید کیک شما پخته شده.

توجه داشته باشید اگر از قالبی استفاده می کنید که برای بیرون آرودن کیک باید قالب را برعکس کنید حتما سیب ها را کف قالب بچینید که در نهایت کیک شما جلوه بهتر و زیباتر داشته باشد.

کیک سیب ، طرز تهیه کیک سیب ، روش پخت کیک سیب ، طرز تهیه کیک سیب دارچینی ، کیک سیب دارچینی ، apple cake

 

[divider]

مطالب پیشنهادی : کیک زبرا   • کیک اسفنجی کیک کاکائویی

  • ۹۷/۰۲/۲۹
  • mahdieh soufi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی