سرزمین رزها

  • ۰
  • ۰

طرز تهیه میلک شیک موز

میلک شیک ، میلک شیک موز ، طرز تهیه میلک شیک موز ، milkshake moz ، banana milkshake

میلک شیک موز خیلی خوشمزه و مقوی هست شما می توانید این نوشیدنی را برای کودکان و افرادی که تمایل به اضافه کردن وزن دارند تهیه کنید. میلک شیک در واقع ترکیبی از شیر و بستنی میکس شده است. میلک شیک انواع مختلفی دارد مثل : میلک شیک توت فرنگی ، میلک شیک شکلاتی ، میلک شیک انبه و .... !!!  این نوشیدنی بیشتر در کافی شاپ ها سرو می شود ولی با این طرز تهیه آسان در منزل هم می توانید تهیه کنید و لذت ببرید پس با سایت رز سرخ همراه باشید تا طرز تهیه میلک شیک موز را برایتان آموزش دهیم. با این مقدار مواد 2 لیوان میلک شیک می توانید تهیه کنید.

مواد لازم برای تهیه میلک شیک موز
موز 2 عدد
شیر پرچرب 1 و نیم لیوان
بستنی 1 و نیم لیوان
شکر 2 قاشق غذا خوری
یخ به میزان لازم
سس شکلاتی برای تزیین مقداری

طرز تهیه میلک شیک موز

برای تهیه میلک شیک موز ابتدا موز را به قطعات کوچکتر تبدیل کنید و همراه با شیر ، بستنی ، یخ و شکر داخل مخلوط کن یا میکسر بیندازید تا حسابی یکدست شوند. اگر وقت کافی دارید می توانید موزها را حلقه ای کنید و داخل فریزر بگذارید تا یخ بزنند سپس به جای اینکه از یخ استفاده کنید موزهای یخ زده را داخل مخلوط کن بریزید ، با انجام این کار میلک شیک خوشمزه تر می شود و غلظت خوبی پیدا می کند. داخل لیوان های بلند مقداری سس شکلات به صورت نامنظم روی دیواره ها بریزید و میلک شیک را داخل لیوان بریزد و با نی بلند سرو کنید.

در بعضی دستور ها از مقدار بیسکوییت و پودر نارگیل هم در ترکیب اصلی میلک شیک استفاده می شود که کاملا سلیقه ای است.

[divider]

مطالب پیشنهادی : طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی  طرز تهیه گلاسه توت فرنگی

  • ۹۷/۰۴/۳۱
  • mahdieh soufi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی