سرزمین رزها

  • ۰
  • ۰

طرز تهیه سالاد مکزیکی

سالاد مکزیکی ، طرز تهیه سالاد مکزیکی

سالاد مکزیکی یک سالاد و پیش غذای بسیار مناسب برای مهمانی هایتان است که زیبایی خاصی به سفره تان می دهد . این سالاد از کلم و کالباس و سس تهیه می شود و به دلخواه می توانید مواد دیگری را به آن اضافه کنید. با سایت رز سرخ همراه باشید تا طرز تهیه سالاد مکزیکی را برایتان آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه سالاد مکزیکی
کالباس 300 گرم
کلم قرمز نصف بوته
کلم سفید نصف بوته
قارچ به میزان لازم
خیارشور 5 عدد
نخود فرنگی  یک چهارم پیمانه
هویج 1 عدد
ذرت  یک چهارم پیمانه
سس مایونز 3 قاشق غذا خوری
آبلیمو 1 قاشق غذا خوری
ماست 2 قاشق غذا خوری
نمک و فلفل سیاه به میزان لازم

طرز تهیه سالاد مکزیکی

برای تهیه سالاد مکزیکی کلم قرمز و کلم سفید را به صورت رشته های باریک خرد کنید و سپس هر کدام را در ظرفی بریزید و در آب بخیسانید سپس آبکشی کنید و بگذارید تا کاملا آبشان بروند. نخود فرنگی را با 1 لیوان آب روی حرارت بگذارید تا پخته شوند. استفاده از نخود فرنگی کاملا سلیقه ای است.

قارچ و خیارشور و کالباس را به صورت نگینی خرد کنید و در ظرفی بریزید . هویج را روی مواد رنده کنید . سپس کلم ها و نخود فرنگی و ذرت را به مواد اضافه کنید و با هم مخلوطشان کنید .

برای تهیه سس در ظرفی ماست را بریزید و با چنگال خوب هم بزنید سپس سس مایونز و نمک و فلفل را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید تا یکدست شود . حالا سس را روی سالاد بریزید تا همه مواد به سس آغشته شوند. ظرف سالاد را سلفون بکشید و برای حداقل 2 ساعت یا بیشتر داخل یخچال بگذارید تا خنک شود و سس به خورد مواد برود. برای تهیه سس به جای سس مایونز از سس هزارجزیره یا فرانسوی هم می توانید استفاده کنید.

  • ۹۷/۰۴/۱۴
  • mahdieh soufi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی