سرزمین رزها

  • ۰
  • ۰

اس ام اس تبریک شب یلدا

در این مطلب از سایت رز سرخ برای شما عزیزان گلچینی از اس ام اس تبریک شب یلدا را فراهم کرده ایم.

اس ام اس تبریک شب یلدا ، اس ام اس تبریک یلدا ، اس ام اس شب یلدا ، متن ادبی شب یلدا ، شعر یلدا ، شعر عاشقانه شب یلدا

رز سرخ

در همین حسرت که یک شب راکنارت، مانده ام

در همان پس کوچه ها در انتظارت مانده ام

کوچه اما انتهایش بی کسی بن بست اوست

کوچه ای از بی کسی را بیقرارت مانده ام

مثل دردی مبهم از بیدار بودن خسته ام

در بلنداهای یلدا خسته، زارت مانده ام

در همان یلدا مرا تا صبح،دل زد فال عشق

فال آمد خسته ای از این که یارت مانده ام

فــــــــال تا آمد مرا گفتی که دیگر،مرده دل

وز همان جا تا به امشب، داغدارت مانده ام

خوب می دانم قماری بیش این دنیا نـبود

من ولی در حسرت بُردی،خمارت مانده ام

سرد می آید به چشم مست من چشمت و باز

از همین یلدا به عشق آن بهارت مانده ام.

[dropcap][/dropcap]

آتش گرفته دفتر شعرم به اسم تو

فالی نمانده تا به تو یلدایی اش کنم

بی خود به فال نیک نگیر این ترانه را

عشقی نمانده تا به تو لیلایی‌اش کنم

[dropcap][/dropcap]

یلدا دوباره شعر و غزل را بهانه کرد

با چند جمله ی متغیر / بدون حرف

با ساختار ذهنیتی پوچ و منحرف

مبهوت در سپیدی دستان خیس برف

[dropcap][/dropcap]

بیا ماه من و یلدای من باش

شب بارانیه دی ماه من باش

بیا زیباترین مجنون این شب

یه عمری با من و لیلای من باش

[dropcap][/dropcap]

بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی

بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند.

یلدا مبارک

[dropcap][/dropcap]

ببین چگونه قناری ز شوق می لرزد

نترس از شب یلدا بهار آمدنی است

[dropcap][/dropcap]

شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر

زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر

شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق

رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق

شب یلدایتان پرستاره و پرخاطره باد

[dropcap][/dropcap]

شب یلدا همیشه جاودانی است

زمستان را بهارزندگانی است

شب یلدا شب فر و کیان است

نشان ازسنت ایرانیان است

یلدا مبارک

[dropcap][/dropcap]

شب یلد ا و وصف بی مثالش

خداوندا مخواه ،هرگز زوالش

شب یلدا فراتر از همه شب

نبینم هیچ کس افتاده در تب

شب یلدا زحزن و غم مبراست

شب یلدا مبارک

[dropcap][/dropcap]

من بلندای شب یلدا را

تا خود صبح شکیبا بودم

شب شوریده ی بی فردا را

با خیال تو به فردا کردم

چه شبی بود !؟

عجب زجری بود !؟

غم آن شب که شب یلدا بود

رز سرخ

اس ام اس تبریک شب یلدا ، اس ام اس تبریک یلدا ، اس ام اس شب یلدا ، متن ادبی شب یلدا ، شعر یلدا ، شعر عاشقانه شب یلدا

اس ام اس تبریک شب یلدا

  • ۹۷/۰۹/۲۸
  • mahdieh soufi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی