سرزمین رزها

  • ۰
  • ۰

طرز تهیه بادمجان سوخاری

بادمجان سوخاری ، طرز تهیه بادمجان سوخاری ، fried eggplant

بادمجان سوخاری یک پیش غذا یا میان وعده ساده و خوشمزه ای هست که ظاهر بسیار زیبایی به میز پذیراییتان می دهد. با بادمجان غذاهای متفاوتی می شود درست کرد مثل : کشک بادمجان ، میرزا قاسمی ، اردور بادمجان ، یتیمچه بادمجان ، بورانی بادمجان و ... !!! با سایت رز سرخ در قسمت آموزش آشپزی همراه باشید تا طرز تهیه بادمجان سوخاری را برایتان آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه بادمجان سوخاری
بادمجان به تعداد نفرات
تخم مرغ 2 عدد
پودر سوخاری به میزان لازم
آرد به میزان لازم
آب یا شیر یک قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاه به میزان لازم

طرز تهیه بادمجان سوخاری

برای تهیه بادمجان سوخاری ابتدا باید بادمجان ها را شسته‌ و پوست‌ بگیرید و آنها را به‌ صورت‌ حلقه‌ ای برش‌ بزنید یا نگینی درشت خرد کنید. روی بادمجان ها مقداری نمک‌ بپاشید و بگذارید به‌ مدت‌ یک‌ ساعت‌ بماند تا هم تلخی بادمجان گرفته شود و هم روغن کمتری مصرف شود. بعد از 1 ساعت بادمجان ها را بشویید و بگذارید تا خشک شوند.

تخم‌ مرغ‌، نمک‌ و فلفل‌ و یک‌ قاشق‌ آب‌ یا شیر را در ظرفی‌ بریزید و خوب‌ با هم‌ مخلوط کنید. آرد و پودر سوخاری را هم در ظرف های جداگانه بریزید و کنار دستتان قرار دهید.

در تابه ای مقدار کافی روغن‌ بریزید و روی حرارت قرار دهید تا حسابی داغ‌ شود. سپس حلقه‌های‌ بادمجان را ابتدا در مخلوط تخم‌ مرغ‌ بزنید بعد در آرد بغلتانید و مجددا در تخم مرغ بزنید و در مرحله آخر در پودر سوخاری بگذارید تا همه جای بادمجان آغشته به پودر سوخاری شود. حالا بادمجان ها را در روغن داغ بیندازید تا سرخ شوند.
  • ۹۷/۰۶/۱۴
  • mahdieh soufi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی