سرزمین رزها

  • ۰
  • ۰

طرز تهیه شیرینی گردویی شکلاتی

شیرینی گردویی ، شیرینی گردویی شکلاتی ، طرز تهیه شیرینی گردویی شکلاتی ، شیرینی شکلاتی گردویی ، walnut cookie

شیرینی گردویی شکلاتی از گردو ، خرما و ویفر شکلاتی تهیه می شود و بدون اینکه احتیاج به پخت داشته باشد آماده است. می توانید این شیرینی خوشمزه و آسان را برای پذیرایی از مهمانتان تهیه کنید.این شیرینی در حین سادگی بسیار مقوی و سرشار از انرژی می باشد و بسیار مناسب برای فصل امتحانات و همچنین برای ورزشکاران می باشد. با سایت رز سرخ در قسمت آموزش شیرینی پزی همراه باشید تا طرز تهیه شیرینی گردویی شکلاتی را برایتان آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه شیرینی گردویی شکلاتی
مغز گردو پودر شده 200 گرم
مغز فندق 20 عدد
خرمای بدون پوست و هسته 10 عدد
ویفر شکلاتی پودر شده 2 بسته
پودر نارگیل برای تزیین به میزان دلخواه
کنجد یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه شیرینی گردویی شکلاتی

برای تهیه شیرینی گردویی شکلاتی ابتدا باید در ظرفی گردو پودر شده را بریزید و ویفر خرد شده را به آن اضافه کنید و مخلوط کنید. سپس خرما را له کنید و به مواد اضافه کنید و با دست حسابی ورز دهید تا روغن گردو به خوبی در بیایید. در این مرحله در صورت تمایل کنجد را به بقیه مواد اضافه کنید و خوب ورز دهید. مواد شیرینی گردویی آماده شده است. از مواد اندازه یک گردو بردارید و کف دستتان پهن کنید و وسط آن یک مغز فندق بگذارید. حالا شیرینی را مثل توپ گرد کنید طوری که فندق داخل شیرینی پنهان شود. همه مواد را به همین صورت آماده کنید . در مرحله آخر مقداری پودر نارگیل را روی توپ های شکلاتی که درست کرده اید بپاشید و آنها را تزیین کنید. شیرینی را برای مدت چند ساعت داخل یخچال بگذارید تا سرد شوند سپس می توانید میل کنید.

شیرینی گردویی شکلاتی را می توانید درون ظرف در بسته برای 2 هفته دورن یخچال نگهداری کنید.

  • ۹۷/۰۶/۱۲
  • mahdieh soufi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی