سرزمین رزها

  • ۰
  • ۰

گالری عکس پروفایل زیبا و خاص مخصوص پروفایل تلگرام خفن + عاشقانه

گالری عکس پروفایل تلگرام در سایت رز سرخ

عکس پروفایل ، عکس پروفایل ، عکس پروفایل عاشقانه ، عکس پروفایل غمگین ، photos profile

باور کن دنیا دو روز است

و ما هم رهگذری هستیم

در این طلوع و غروب مهربان باش

و با تمام عشق زندگی را احساس کن

شاید فردا دنیا باشد ولی ما نباشیم !!

عکس پروفایل ، عکس پروفایل ، عکس پروفایل عاشقانه ، عکس پروفایل غمگین ، photos profile

به روزهایی رسیدم

که دیگر

چند شنبه هایش مهم نیست

آدم ها

و روزهایش

همه جمعه شده اند …

عکس پروفایل ، عکس پروفایل ، عکس پروفایل عاشقانه ، عکس پروفایل غمگین ، photos profile

حالا که باران میبارد

زمین خیس شده و بوی باران میپیچد در ریه هایم

حالا که سنگفرش ها پوشیده شده اند از برگ‌

حالا که عطر قهوه های کافه چی هوای این حوالی را پر کرده …

حیف است اگر نباشی، اگر برنگردی …

عکس پروفایل ، عکس پروفایل ، عکس پروفایل عاشقانه ، عکس پروفایل غمگین ، photos profile

ای زمانه من از گردش تو سیر شدم

بس که آزرده و خسته و دلگیر شدم

ای مرگ چرا در آغوش نمیگیری مرا

با خیالت که جوانم به خدا پیر شدم…

عکس پروفایل ، عکس پروفایل ، عکس پروفایل عاشقانه ، عکس پروفایل غمگین ، photos profile

  این که می گویم می روی

یعنی : می شود نروی ؟!

یعنی : حالا که می روی زود برمیگردی ؟

عکس پروفایل ، عکس پروفایل ، عکس پروفایل عاشقانه ، عکس پروفایل غمگین ، photos profile

شب از نیمه که بگذرد

کارهای زیادی هست که باید انجام بدهم

مثلا مسواک بزنم

ساعتم‌ را برای صبح فردا کوک کنم

بعد

تا می‌ توانم

دلتنگت شوم

عکس پروفایل ، عکس پروفایل ، عکس پروفایل عاشقانه ، عکس پروفایل غمگین ، photos profile

  می شنوی ؟

اینجا صدایِ بی تفاوتی ها همه جا را پر کرده است

اینجا انگار کسی محضِ رضایِ عشق نمی گوید

دوستت دارم ... !

رز سرخ

عکس پروفایل ، عکس پروفایل ، عکس پروفایل عاشقانه ، عکس پروفایل غمگین ، photos profile

دوست داشتن تو

بی اجازه زیباست

تو هم نخواهی

من باز هم دوستت دارم ...

رز سرخ

عکس پروفایل تلگرام

  • ۹۷/۰۵/۲۹
  • mahdieh soufi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی