سرزمین رزها

  • ۰
  • ۰

طرز تهیه سالاد اندونزی

سالاد مکزیکی ، سالاد اندونزی ، طرز تهیه سالاد اندونزی ، salad andonezi

سالاد اندونزی یک سالاد معروف هست که تقریبا همه با آن آشنایی دارند. در این سالاد از سبزیجات مقوی استفاده می شود و ترکیبش بسیار شبیه سالاد مکزیکی است ولی تفاوتش در این است که در سالاد مکزیکی از مواد دیگری مثل قارچ و کاهو هم می توان در ترکیب سالاد استفاده کرد. با سایت رز سرخ در قسمت آموزش سالاد همراه باشید تا طرز تهیه سالاد اندونزی را برایتان آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه سالاد اندونزی
کلم برگ قرمز 1 پیمانه
کلم برگ سفید 2 پیمانه
کالباس نصف پیمانه
خیار شور 200 گرم
ذرت نصف پیمانه
هویج 1 عدد
نخود فرنگی نصف پیمانه
سس مایونز به میزان لازم
آبلیمو 2 قاشق غذا خوری
نمک و فلفل سیاه به میزان لازم

طرز تهیه سالاد اندونزی

برای تهیه سالاد اندونزی ابتدا باید کلم قرمز و سفید را به صورت رشته ای باریک خرد کنید. هرچه در این مرحله کلم ها باریک تر خرد شوند و حوصله بیشتری به خرج دهید سالادتان زیباتر خواهد شد. کلم ها را جداگانه در ظرفی بخیسانید و آبکشی کنید. بعد از اینکه آبشان کامل رفت آنها را در ظرفی بریزید. حالا کالباس و خیار شور را به صورت نگینی خرد کنید و به کلم ها اضافه کنید.

ذرت و نخود فرنگی پخته شده را هم به مواد سالاد اندونزی اضافه کنید و مخلوط کنید. اگر از کنسرو ذرت و نخودفرنگی استفاده می کنید دیگر احتیاجی به پختنشان نیست. هویج را بهتر است بخارپز کنید چون پختن هویج به صورت آبپز باعث می شود فیبر آن از بین برود. پس از بخارپز کردن هویج ، آن را روی مواد سالاد رنده کنید.سالادتان آماده است و حالا باید سس را تهیه کنید.

سس مایونز را در کاسه ای بریزید و آبلیمو و نمک و فلفل را به آن اضافه کنید و هم بزنید حالا سس را روی سالاد بریزید و خوب مخلوط کنید تا سس به همه جای سالاد برسد. روی ظرف را سلفون بکشید و برای 3 ساعت یا بیشتر داخل یخچال بگذارید.

در این سالاد مانند سالاد ماکارونی دست شما برای تغییر مواد باز است و می توانید مواد غذایی که مایل نیستید مصرف کنید را از مواد لازم حذف کنید و مواد غذایی مورد علاقه خودتان را جایگزین کنید. به طور مثال می توانید کالباس را از مواد سالاد حذف کنید و از گوشت مرغ استفاده نمایید.

سالاد مکزیکی ، سالاد اندونزی ، طرز تهیه سالاد اندونزی ، salad andonezi

طرز تهیه سالاد اندونزی

  • ۹۷/۰۵/۲۷
  • mahdieh soufi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی