سرزمین رزها

  • ۰
  • ۰

طرز تهیه سس خردل

سس خردل ، طرز تهیه سس خردل ، mustard

سس خردل از سس های خوشمزه و معروفی است که معمولا با فلافل ، هات داگ ، همبرگر و ... خورده می شود ، طعم تندی دارد و بسیار خوشمزه است. برای تهیه سس خردل باید از دانه های خردل استفاده کنید. سس خردل در دو نوع فرانسوی و انگلیسی تهیه می شود که ما در اینجا ابتدا نوع فرانسوی و سپس نوع انگلیسی را آموزش می دهیم. با سایت رز سرخ در قسمت آموزش سس همراه باشید تا طرز تهیه سس خردل را برایتان آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه سس خردل
دانه خردل سفید 1 قاشق غذا خوری
سرکه 1 قاشق چای خوری
شکر 1 قاشق چای خوری
آب سرد  1 قاشق چای خوری

طرز تهیه سس خردل

برای تهیه سس خردل ابتدا باید همه مواد را داخل میکسر بریزید و به مدت 10 دقیقه با هم مخلوط کنید تا یکدست شوند. سس خردل برای مصرف آماده است. بهتر است قبل از استفاده از این سس، آن را کمی حرارت دهید تا طعم مواد با هم ترکیب شده و خوشمزه تر شود. بعد از آماده شدن سس آن را در ظرف در بسته و در یخچال نگه داری کنید.

طرز تهیه سس خردل انگلیسی :

برای تهیه سس خردل از نوع انگلیسی به مواد زیر احتیاج دارید :

- پودر خردل (یا دانه خردل) : 2 قاشق غذا خوری 

- خامه : 4 قاشق غذا خوری

- آبلیمو : 1/4 پیمانه

- نمک و فلفل سیاه : به میزان لازم

ابتدا پودر خردل ، آبلیمو ، نمک و فلفل سیاه را در ظرفی با هم خوب مخلوط کنید. در نهایت خامه را با مواد ترکیب کرده و مواد را هم بزنید تا کاملا یکدست شوند. بهتر است سس خردل با خامه را هم زمان با تهیه غذای اصلی تهیه کرده و نهایتا تا 3 روز داخل ظرف در بسته و در یخچال نگه داری کنید.

  • ۹۷/۰۵/۲۰
  • mahdieh soufi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی