سرزمین رزها

  • ۰
  • ۰

طرز تهیه چیز کیک قهوه و شکلات

چیز کیک قهوه ، چیز کیک قهوه و شکلات ، طرز تهیه چیز کیک قهوه و شکلات ، cheesecake coffee

چیز کیک قهوه و شکلات از دسر های خوشمزه و پر طرفدار در کل دنیاست. چیزکیک (یا کیک پنیر) شیرینی است که از پنیر خامه‌ای یا پنیر ماسکارپونه تهیه می‌شود. این نوع کیک‌ها دو نوع دارند که یا پخته شده هستند (گرم) یا غیر پخته (سرد) که پس از آماده‌سازی در یخچال گذاشته می‌شوند تا آماده و سفت گردند. با سایت رز سرخ در قسمت آموزش دسر همراه باشید تا طرز تهیه چیز کیک قهوه و شکلات را برایتان آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه چیز کیک قهوه و شکلات
کیک شکلاتی 1 عدد
ژلاتین 2 قاشق غذا خوری
پنیر ماسکارپونه 300 گرم
قهوه فوری 2 قاشق غذا خوری
خامه شیرین فرم گرفته
300 گرم
آب نصف پیمانه

**ما در این دستور از کیک شکلاتی آماده استفاده کرده ایم ولی اگر در دسترستان نیست می توانید از بیسکویت های شکلاتی خرد شده استفاده کنید **

طرز تهیه چیز کیک قهوه و شکلات

برای تهیه چیزکیک قهوه و شکلات ابتدا باید پودر ژلاتین را در ظرفی بریزید و با مقدار کمی آب سرد مخلوط کنید. ظرف ژلاتین و آب را روی حرارت غیر مستقیم قرار دهید تا ژلاتین در آب حل شود. حالا قهوه فوری را به ژلاتین اضافه کنید تا زمانی که قهوه کاملا در آب حل شود.

در کاسه ای پنیر ماسکارپونه (یا پنیر خامه ای) را با خامه شیرین فرم گرفته و ژلاتین مخلوط کنید تا یکدست شود. حالا داخل یک قالب مناسب یک لایه از کیک را برش دهید و قرار دهید و از مخلوط پنیر و ژلاتین روی کیک بریزید. با پشت قاشق مخلوط را صاف روی کیک پهن کنید. بهتر است از قالب کمربندی برای تهیه چیز کیک استفاده کنید. چیز کیک را برای مدت 3 ساعت یا بیشتر داخل یخچال قرار دهید تا سفت شود و خودش را بگیرد.

  • ۹۷/۰۵/۱۷
  • mahdieh soufi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی