سرزمین رزها

  • ۰
  • ۰

طرز تهیه ژله نوشابه ای

ژله نوشابه ای ، طرز تهیه ژله نوشابه ای

ژله نوشابه ای از ژله آلوئورا و کمی نوشابه تهیه می شود و به دلیل داشتن نوشابه بسیار خوشمزه است. با این روش ژله هایتان شبیه لیوان نوشابه می شوند که پر از یخ هستند و باعث هیجان و غافل گیر شدن مهمانتان می شوند. با سایت رز سرخ در قسمت آموزش ژله همراهمان باشید تا طرز تهیه ژله نوشابه را برایتان آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه ژله نوشابه ای
ژله آلوئه ورا 2 بسته
نوشابه گازدار مشکی
1 لیوان
آب جوش 2 لیوان

طرز تهیه ژله نوشابه ای

برای تهیه ژله نوشابه ای ابتدا باید یکی از پودر ژله آلوئورا را با یک لیوان آب جوش مخلوط کنیم تا مایه یکدستی ایجاد شود و پودر ژله کاملا در آب حل شود. حالا به جای اینکه از آب سرد استفاده کنید 1 لیوان نوشابه را به ژله اضافه کنید.خیلی آرام و کم ژله را هم بزنید تا گاز نوشابه از بین نرود. لیوان های بلندی را آماده کنید و دو سوم هر لیوان را با ژله نوشابه پر کنید. مقدار کمی از ژله نوشابه را نگه دارید. حالا لیوان ها را داخل یخچال بگذارید تا ژله سفت شوند.

آن مقدار از ژله ای که نگه داشته بودید را با همزن دور تند بزنید تا کف کند. وقتی ژله نوشابه که داخل یخچال گذاشته بودید نیم بند شد کف را قاشق قاشق روی ژله بریزید. این کار برای این است که گاز روی نوشابه را درست کنید تا لیوان های نوشابه طبیعی تر جلوه کنند. ( می توانید این مرحله را حذف کنید)

برای اینکه با ژله یخ تزیینی برای روی لیوان ها درست کنید یک بسته ژله آلوئه ورا را با یک لیوان آب جوش مخلوط کنید و داخل ظرفی بریزید تا نیم بند شوند سپس آن ها را به صورت مربعی برش دهید و روی هر لیوان 2 تکه قرار دهید. برای زیبا تر شدن لیوان ها از یک عدد نی هم استفاده کنید.

  • ۹۷/۰۵/۱۱
  • mahdieh soufi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی