سرزمین رزها

  • ۰
  • ۰

رنگ موی نسکافه ای

رنگ موی نسکافه ای ، رنگ موی نسکافه ای بدون دکلره ، رنگ مو نسکافه ای ، espresso hair color

رنگ موی نسکافه ای یکی از پرطرفدارترین رنگ موها است ولی در آرایشگاه ها برای اینکه به این رنگ برسند اول مو را دکلره می کنند . دکلره کردن برای مو عواقب بد زیادی دارد و باعث آسیب رسیدن به مو ها و در نتیجه ریزش مو و شکنندگی مو می شود. در این مطلب ما فرمول ترکیب رنگ موی نسکافه ای بدون دکلره را برایتان آورده ایم تا خودتان در منزل هم بتوانید این کار را انجام دهید. پس با سایت رز سرخ همراه باشید.

موادی که برای رنگ موی نسکافه ای نیاز دارید :
رنگ موی 000 برای بی رنگ کردن مو
رنگ موی بلوند نسکافه ای شماره 6
رنگ موی بلوند کاپوچینو شماره 8
واریاسیون نقره ای
اکسیدان 9%

مراحل انجام کار :

تمام رنگ 000 را با اکسیدان 9% مخلوط کنید . این رنگ را به وسیله فرچه به موهایتان بزنید به طوری که همه جای موها به این رنگ آغشته شود اجازه دهید 45 دقیقه رنگ روی موی شما بماند. رنگ موی 000 ضعیف تر از دکلره است اما همان کار را انجام می دهد و موهایتان را تا پایه 7 روشن می کند.

در این مدت چند بار موهایتان را چک کنید تا از آسیب رساندن به مو جلوگیری شود. بعد از این مدت موهایتان را بشویید. سعی کنید بعد از این که رنگ 000 را روی موهایتان گذاشتید به مدت 24 الی 48 ساعت صبر کنید تا کمی مو هایتان استراحت کنند و از سوختن آن ها جلوگیری شود.

در کاسه ای پلاستیکی و غیرفلزی مقدار 2/3 از تیوپ رنگ موی بلوند نسکافه ای را خالی کنید. سپس مقدار یک سوم از تیوپ رنگ موی بلوند کاپوچینو را به آن اضافه کنید و با اکسیدان 9% مخلوط کنید. به اندازه 3 سانت واریاسون نقره ای روی رنگ ها بریزید و با هم مخلوط کنید. واریاسیون نقره ای، ضد زردی است و زردی مو را از بین می برد و موها را براق می کند.

همه موهایتان را به این رنگ آغشته کنید و بعد از مدت 45 دقیقه موهایتان را بشورید. هنگامی که رنگ را روی موهایتان گذاشتید چند بار موهایتان را شانه کنید تا رنگ روی مو هایتان حالت ماسیدگی پیدا نکند و همین طور هوا به لایه های زیر موهایتان راه پیدا کند. بعد از رنگ موهای تان را با آب سرد یا آب ولرم آبکشی کنید این روش تا حدی از ریزش مو ها جلوگیری می کند. برای اینکه ماندگاری رنگ مو روی مو بیشتر شود بهتر است بعد از رنگ کردن حداقل 48 ساعت موها را شامپو نزنید تا رنگ بتواند به خوبی در هر ساقه مو نفوذ کند.

** در این جا 2 فرمول ترکیب رنگ موی نسکافه ای دیگر را هم برایتان آوردیه ایم که مراحل انجام کار دقیقا همان مطالبی است که در بالا گفته شده است.

موادی که برای رنگ موی شکلاتی نسکافه ای روشن نیاز دارید :
رنگ موی بلوند شکلاتی تیره 6.7 به اندازه نصف تیوپ
رنگ موی قهوه ای شکلاتی 4.7 به اندازه یک سوم تیوپ
رنگ موی بلوند مسی تیره 6.44 به اندازه 20 سانت
اکسیدان شماره 1

 

موادی که برای رنگ موی قهوه ای نسکافه ای نیاز دارید :
رنگ موی بلوند نسکافه ای تیره با شماره 6.47
رنگ موی بلوند طلایی خیلی روشن G8 به اندازه یک سوم تیوپ
اکسیدان 2 نسبت اکسیدان به رنگ یک و نیم برابر رنگ مو

[divider]

مطالب پیشنهادی : • کاربرد واریاسیون ها ماندگاری رنگ مو

  • ۹۷/۰۵/۰۲
  • mahdieh soufi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی