سرزمین رزها

  • ۰
  • ۰

طرز تهیه رانی هلو

رانی هلو ، طرز تهیه رانی ، طرز تهیه رانی هلو

رانی هلو از نوشیدنی های خنکی هست که خوردنش در یک روز تابستانی گرم خیلی لذت بخش هست . اکثرا رانی هلو را از مغازه ها تهیه می کنید ولی با داشتن مقداری هلو می توانید این رانی خوشمزه را در منزل تهیه کنید تا از سلامتش مطمئن شوید چون مواد نگه دارنده ای در این نوشیدنی وجود ندارد تا سلامتتان را به خطر بیندازد. با سایت رز سرخ همراه باشید تا طرز تهیه رانی هلو را برایتان آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه رانی هلو
هلو 1 کیلو گرم
شکر 1 پیمانه
لیمو ترش مقدار کمی
آب 4 لیوان

طرز تهیه رانی هلو

برای تهیه رانی هلو ابتدا باید هلو ها را بشورید و پوست رویشان را جدا کنید و هسته اش را بیرون بیاورید . هلو ها را با مقداری آب داخل قابلمه بریزید و روی حرارت قرار دهید تا به مدت 10 دقیقه هلو داخل آب بجوشد و نرم شود. حالا شکر را به هلو اضافه کنید و هم بزنید تا حل شود. مقداری از نوشیدنی را تست کنید و اگر به مقدار بیشتری شکر احتیاج داشت اضافه کنید. قابلمه را از روی حرارت بردارید و لیموترش را اضافه کنید. وقتی مواد را از روی حرارت بر میدارید نباید خیلی شل و آبکی باشند.

مواد را بعد از خنک شدن داخل میکسر (یا مخلوط کن) بریزید تا یکدست شود. حالا رانی هلو را برای مدت نیم ساعت داخل فریزر بگذارید تا حسابی خنک و تگری شود. بعد از این مدت رانی را داخل لیوان بریزید و سرو کنید. در صورت تمایل می توانید 1 عدد هلو را ریز خرد کنید و داخل نوشیدنی بریزید تا خوشمزه تر شود و واقعا شبیه به رانی شود. با این نوشیدنی خوشمزه و سالم می توان پذیرای مهمان هایتان در فصل گرما باشید.

[divider]

مطالب پیشنهادی : گلاسه توت فرنگی •  آیس چاکلت

  • ۹۷/۰۴/۱۶
  • mahdieh soufi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی