سرزمین رزها

  • ۰
  • ۰

اس ام اس تولد

اس ام اس تولد ، اس ام اس تبریک تولد

[dropcap][/dropcap]

اس ام اس تولد

و امروز دوباره متولد می شوی

و شمع ها ، که سهم توست از زندگی

و ستاره هائی که به میهمانی آمده اند

و شکوفه هائی که دوباره خواهند شکفت

و عطری که نصیب پروانه هاست

و تو سهم من از تمام زندگی

تولدت مبارک

[dropcap][/dropcap]

اس ام اس تبریک تولد

میلاد تو

شیرین ترین بهانه ایست

که می توان با آن

به رنج های زندگی هم دل بست

[dropcap][/dropcap]

متن تولد

دیشب برای روز تولدت یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را و یک شاخه نیلوفر

تو متولد می شوی و من عاشق تر می شوم

تولدت مبارک

[dropcap][/dropcap]

پیام تبریک تولد

صدای یک پرواز

فرود یک فرشته

آغاز یک معراج

و شروع یک زندگی . . .

تولدت مبارک

[dropcap][/dropcap]

اس ام اس عاشقانه تبریک تولد

مثلِ گلِ یاسی برخوشه یِ دلِ من

عطرتو پیچیده درکوچه یِ منزلِ من

روز میلادت مبارک ناز گل خوشگل من

[dropcap][/dropcap]

پیام تبریک تولد

ورق می خورد تقویم

می رسد به روزی که

آمدنش هیچ کس رو خوشحال نمی کند

حتی خودم را

تولدم را جشن می گیرم

با یک کیک تنهایی

و چند شمع اشک

و یک کادو پیچیده به اندوه

[dropcap][/dropcap]

اس ام اس عاشقانه

امروز سالروزه تولد نازنین ترین و اهورایی ترین ارمغان زندگیمه

تولدت مبارک عاشقانه دوستت دارم

[dropcap][/dropcap]

جملات زیبای تولد

باز کن پنجره ها را که نسیم

روز میلاد اقاقی ها را جشن می گیرد

و بهار روی هر شاخه کنار هر برگ

شمع روشن کرده است

لمس بودنت مبارک

[dropcap][/dropcap]

اس ام اس تولد عاشقانه

زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست

و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست

سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک می گویم

[dropcap][/dropcap]

تبریک تولد

روزی که به دنیا آمدی

هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید

که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که

با بودن تو دنیا برایش زیباتر است

تولدت مبارک

[dropcap][/dropcap]

  • ۹۷/۰۴/۱۰
  • mahdieh soufi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی